K případu z Boogně:: Děkovná mše za svazek homosexuálů

Německá synoda již prošla kardinálem Zuppim

V době synody o rodině, která vedla k Amoris Laetitia, bylo přijímání pro rozvedené a znovu sezdané, s kající cestou nebo bez ní, již po desetiletí rozšířenou realitou ve velké většině farností a diecézí po celém světě. Zatímco jsme pohoršeni německým synodem a jeho návrhy na morální revoluci, ve skutečnosti je „církevní zkušenost“ již mimo diskusi.

Je známo, že v modernistickém systému opožděně zasahuje autorita, aby dala razítko na to, co společná zkušenost, církevní život, vnitřní dialektika stran, učinily již dávno společným dědictvím společenství věřících. Pro ty, kteří nesouhlasí, bude čas tolerance do další fáze.

Cudnost před svatbou: Odvážná volba nebo přikázání?

Dikasterium pro laiky a rodinu samozřejmě vydalo dokument „itinerářů“ přípravy na manželství (s předmluvou papeže Františka), kde je cudnost definována jako volba, kterou musí mít církev odvahu navrhnout snoubencům. . Samozřejmě to není přikázání, ale možnost, která musí být navržena s odvahou.

Nelze říci, že římské úřady září důvěrou v moc milosti. Nyní se považuje za samozřejmé, že některé morální projevy musí zůstat ideály, které se někteří mohou rozhodnout následovat, ale pro masy je třeba najít jiné cesty. Přesně ten diskurz, který je základem Amoris laetitia . V jistém smyslu se přikázání stala evangelijními radami dokonalosti.


Nové způsoby „lidsky životaschopné“

Velmi podobný projev podává Ratzinger ve své knize Světlo světa (LEV 2010) o diskurzu antikoncepce v manželství: «Perspektivy Humanae Vitae zůstávají platné, ale jiná věc je najít lidsky životaschopné způsoby. Věřím, že vždy budou existovat menšiny, které budou důvěrně přesvědčeny o správnosti těchto vyhlídek a které, když je budou žít, s nimi zůstanou plně spokojeny, aby se staly fascinujícím vzorem pro ostatní.“

Odmítání antikoncepce a cudnost před svatbou jsou nám proto prezentovány jako vzory, které někdo může žít spokojeně, ale ne jako „lidsky proveditelné způsoby“. Německá synoda v zásadě v morálních záležitostech nepronáší příliš odlišné projevy.

A kromě toho zřejmě v diecézi kardinála Zuppiho, nového prezidenta ČIŽP, významného člena Sant’Egidio a kandidáta na pontifikát, se experimentují cesty, které může praktikovat každý.

Už mnohokrát viděný scénář, proti kterému je třeba bojovat u kořene (modernismus) a nejen v jeho momentálně „extrémnějších“ epifenoménech.

 (Autentický zdroj:: chiesadibologna.it/lanuovabq.it – ​​​​FSSPX.Actualités


Případ z Bologne: mše díkůvzdání za svazek homosexuálů

 11. června se ve městě Budrio nedaleko Bologni se představil homosexuální pár, aby se „občansky spojil“. Poté, protože oba patřili k pastorační skupině „gay katolíků“ s názvem „Na cestě“, šli do kostela celebrovat „mši díkůvzdání“, které předsedal ředitel diecézního úřadu pro rodinu, se svou skupinou. , přítomni a koncelebranti četní další kněží.

Není třeba zde zkoumat krajní závažnost tohoto činu, který děkuje Bohu za zlo a způsobuje zjevný skandál schvalování občanského svazku dvou lidí, kteří se rozhodli veřejně žít hříšným způsobem (zjevně nebyli hodni odvaha návrhu na volbu „cudnosti“).


Zuppiho požehnání

Je však třeba zdůraznit, že tváří v tvář zjevné reakci mnoha katolických kruhů se boloňská kurie aktivně ujala obhajoby zmíněného obřadu a vymyslela řadu podivných rozdílů: mše nebyla na díkůvzdání za čerstvě oddané pár.“, Ale za dar víry, který sdílí celá ta gay komunita; děkovná mše by navíc pro manžele rozhodně nebyla „požehnáním“, které Kongregace pro nauku víry zakazuje.

Rozlišení kurie na doprovázení i jedinců s „homosexuálními sklony“ se v přítomnosti skandálu občanského svazku dvou lidí, kteří se prezentují jako pár milenců, jeví jako směšné.

Farizejské rozdíly stranou, vše vymyšlené až po faktech (zatímco místní farář jednoduše řekl, že „požehnání se nikomu neodepírá!“), Fotografie a videa ukazují, jak tito dva vstoupili do kostela v procesí, obklopeni oblečenými příbuznými. fotografové a květiny a byli přijati duchovními a usazeni do vyhrazené lavice. Po přijímání dostali oba jako dárek od oslavence „zástěru“ jako poděkování za oddanost skupině.

Modernistická dialektika znovu útočí: Kongregace pro nauku víry zakazuje požehnání svazkům homosexuálů dokumentem (březen 2021), který navrhuje „krásný ideál“. Německá synoda o tom však volně diskutuje. Mezitím „prorocké“ skupiny již vše uvádějí do praxe v konkrétní zkušenosti církevního života, vždy bráněného a požehnání autoritou. Už mnohokrát viděný scénář, proti kterému je třeba bojovat u kořene (modernismus) a nejen v jeho momentálně „extrémnějších“ epifenoménech.

(Zdroje: chiesadibologna.it/lanuovabq.it – ​​​​FSSPX.Actualités )