Jezuitská škola s duhovou vlajkou a BLM již není označena za katolickou

Němečtí františkáni, volí otevřeně gay nadřízeného; biskup z Churu ve Švýcarsku, který zavazuje všechny, kdo pracují pro diecézi, aby podepsali „duhový“ dokument; otec James Martin v červnu vidí, že Nejsvětější Srdce Ježíšovo se spolčuje s Gay Pride. Vlna LGBT se zdá být nezastavitelná, zatímco z Říma pokračuje ticho. Na druhé straně je biskup ve Worcesteru. Viz rejstřík článků o Bergogliovi, církvi a homosexuálech

Biskup již pohrozil, že se zřekne katolické identity jezuitské školy, pokud neodstraní vlajky BLM a LGBT [ zde ]. 

Nyní, po diskusích, které trvaly měsíce, bez úspěchu, aby se vyřešil problém vystavování těchto hanebných symbolů mimo školu, evidentně v rozporu s katolickým učením, biskup Robert J. McManus z diecéze Worcester vydal oficiální dekret o Narození škole ve Worcesteru. Dekret byl zveřejněn online v The Catholic Free Press , oficiálních novinách diecéze Worcester. Ve skutečnosti bohužel není málo škol – a dokonce i univerzit – které by se kdysi mohly nazývat katolickými a dnes, silně znečištěné převládajícími ideologiemi, nyní jsou už zcela v rozporu s katolickým učením

K dekretu byl přiložen otevřený dopis, ve kterém Msgr. McManus uvádí, že „tyto symboly ztělesňují specifické programy nebo ideologie, které jsou v rozporu s katolickým sociálním a morálním učením“:

  1. vlajka „Gay Pride“ představuje podporu manželství osob stejného pohlaví a aktivního života LGBTQ + životního stylu. To platí i pro „Black Lives Matter“.
  2. Katolická církev učí, že veškerý život je posvátný, a církev jednoznačně podporuje frázi „na životech černých záleží“ a pevně tvrdí, že na všech životech záleží. Hnutí BLM také odporuje katolickému sociálnímu učení o úloze rodiny. Pro katolíky není Svatá rodina jen malebným obrazem. Bůh Syn se rozhodl vstoupit do světa jako dítě a být vychován matkou a otcem. Hnutí BLM je podle vlastních slov „odhodláno přerušit požadavek nukleární rodinné struktury předepsané Západem“, což je další evidentní ideologická deformace v rozporu s katolickým učením.

Poté, co připomněl, že jako diecézní biskup je také jeho povinností zajistit katolické vzdělání ve své jurisdikci, nazval Mgr McManus dokument zveřejněný 29. května Kongregací pro katolickou výchovu: „Identita katolické školy pro kulturu dialogu, ve které , mimo jiné se uvádí, že „katolické školy jsou součástí poslání církve a mají velkou odpovědnost vydávat svědectví prostřednictvím vzdělávacího projektu jasně inspirovaného evangeliem“. Aniž bychom zapomínali, že „katolické školy jsou církevní entity. Jako takoví se podílejí na evangelizačním poslání církve a představují privilegované prostředí, ve kterém se výchova církve odehrává“. V tomto smyslu „jako diecézní biskup

V důsledku toho biskup McManus kromě zákazu Nativity School of Worcester, aby se identifikovala jako „katolická“ škola, pozastavil slavení mší a svátostí jak v jejích prostorách, tak prostřednictvím sponzorství v jiných kostelech nebo kaplích diecéze Worcester. . Dále je školám zakázáno získávat finanční prostředky, které zahrnují diecézní instituce v rámci diecéze, a figurovat v diecézním adresáři nebo být v něm inzerovány.

Na to, co ustanovil biskup, ředitel jezuitské školy Tomas McKenney reagoval poznámkou, že samotná škola se bude odvolávat „prostřednictvím vhodných kanálů poskytnutých církví za okolností, jako jsou tyto“, a dodal, že nebude odstraňovat vlajky gay pride a Black Lives Matter kvůli jejich „odhodlání založeném a oživeném hodnotami evangelia, katolickým sociálním učením a naším jezuitským dědictvím“.

Je to zjevně těžké: dialog s těmi, kteří nemají uši, aby rozuměli a mluvili stejmým jazykem je sterilní a babylonský ; ale alternativy nejsou…

Chiesa e Post Concilio